piątek, 13 marca 2015

Bajeczka o króliczku.

Za oknem buro i ponuro, więc opowiem Wam bajeczkę.

"Bajeczka  o króliczku"

Był sobie raz filcowany króliczek wielkanocny o imieniu Karol.


  Mieszkał wśród kolorowych motków wełny. 


 Króliczek  miał jednak jeden poważny problem. Nie miał się z kim bawić.


Pewnego razu znalazł dziwne jajo w kwiatki.


  Zaczął się zastanawiać co się może wylęgnąć z taaaakiego  jaja.


 Może struś albo dinozaur , a może duuuuuuuuuży  kurczaczek ?


A tu niespodzianka zamiast kurczaczka  wyskoczył królik :)


 Jestem  baranek - powiedział - mam na imię Tedi.


Dziwne - stwierdził Karolek - jesteś przecież królikiem, a nie barankiem.


 Tedi roześmiał się wesoło, jestem królikiem rasy baranek.


 A ja - powiedział Karolek - jestem króliczkiem wielkanocnym :)


I pokicały szukać  Pani Wiosny :)

3 komentarze: