sobota, 12 października 2013

Muza i anioł ....

Witam nowych i  stałych obserwatorów, dziękuję za miłe komentarze.
Ostatnio mało miałam czasu na tworzenie czegoś nowego...
Powstały tylko prace z papieru.


Do stworzenia muzy potrzeba:
- drut,
-gazeta miękka ( nie lakierowana )
-klej Wikol,
-taśma malarska jednostronna, wąska,
-ręcznik papierowy lub papier toaletowy,
- sznurek,
-cienki materiał ( ja wykorzystałam skarpetkę),
- kawałek koronki bawełnianej,
- biała farba w sprayu,
- skrzydełka moteka

Najpierw z drutu uformowałam szkielet postaci, w moim przypadku miała siedzieć. Owinęłam gazetą i okleiłam taśmą, aby zachować pożądany kształt.


Tak wygięłam drut na  ręce (środkowa część ma szerokość pleców)


 Dokleiłam je taśmą i okleiłam.







Po otrzymaniu kształtu okleiłam papierem toaletowym moczonym w wikolu rozcieńczonym wodą 
a następnie "ubrałam" tkaniną - tułów, a ręce kawałkami koronki ( zarówno tkanina jak i koronka moczona jest klejem ). 
Tak przygotowana postać schnie , schnie, schnie .....


Po całkowitym wysuszeniu pomalowałam postać na biało i dodałam fryzurę ze sznurka ( u mnie koczek, ale można stworzyć dowolną :) ).



  Sznurek też jest moczony w wikolu, który po wyschnięciu jest przezroczysty.
I zostaje  dekorowanie..... zupełna dowolność !!!!



W między czasie zrobiłam jeszcze takiego aniołka z butelki po wodzie mineralnej. Głowa to kulka z gazety, ręce - drut, a skrzydła skonstruowałam z papierowych rurek z drutem w środku. Całość okleiłam ręcznikiem papierowym.


 po wyschnięciu, pomalowałam na biało i lekko przetarłam złotą


dokleiłam sztuczne włosy i bukiet kwiatków :)


Anioł  jest bardzo łatwo zrobić i można go dowolnie dekorować koronką, tkaniną, kawą...jak podpowie wam wyobraźnia. 
Życzę miłej zabawy.




1 komentarz: