piątek, 29 stycznia 2016

Manufaktura Serc


 Mam przyjemność brać udział w genialnej akcji!  Akcja "MANUFAKTURA SERC "pod patronatem Słodkiej paczki https://www.facebook.com/paczkaslodka/  - czyli walentynka od rękodzielników.#‎manufakturaserc‬
Jak wiadomo małe człowieczki potrzebują mnóstwo miłości - wychowankowie domów dziecka z różnych powodów nie zawsze otrzymują tą właściwą ilość. Dlatego też w dniu św. Walentego dzieciaki z 20 domów dziecka w Polsce dostaną wspaniały prezent - poduszkę, taką od serca - szytą specjalnie dla nich.
Nie jestem krawcową, daleko mi nawet do powiedzenia "umiem szyć", ale gdy tylko dowiedziałam się, że akcja jest - postanowiłam dołożyć do tego swoją małą cegiełkę. Trafiła mi się dwójka dzieciaczków z Dom Dziecka w Świebodzinie, dwie poduszki dla chłopca 9 lat  i dziewczynki 21 lat :)


Oprócz grupy szyjącej powstała grupa  szydełkująca sowy, grupa wypiekająca pierniki serca i
 wyplatająca serca z wikliny :) Łącznie, nasi Rękodzielnicy wykonają aż 3004 Walentynki!
Cztery wspaniałe grupy i jeden cel – Walentynki dla 751 Dzieci

https://www.facebook.com/groups/135420866832455/?hc_location=ufi

Nie mogłam się powstrzymać i dołączyłam jeszcze do grupy szydełkowej i tak powstały moje sówki , które poleciały do czterech dziewczynek ze Świebodzina i sześciorga dzieciaczków z  Domu Dziecka w Chotomowie.





Wielkimi krokami zbliżamy się do finiszu! Poduchy się szyją, pierniki się pieką, a naszą walentynkową akcją zostanie objętych 751 Dzieci z 20 Domów Dziecka , które zostaną obdarowane 14 lutego, czyli w dniu wielkiego finału. 
 20 Domów Dziecka, 4 grupy wytwarzające Walentynki, a do każdej z nich przypisane 751 Dzieciaków i jeden piękny, szczytny cel - 3004 niepowtarzalne Walentynki
Dzień Świętego Walentego będzie w tym roku wyjątkowy :) a my chcemy, żeby cała Polska zainteresowała się Dziećmi z Domów Dziecka 




Kochani Rękodzielnicy – bez Was nie było by tej akcji… Jesteście wspaniałymi ludźmi o wielkich sercach i mam ogromny zaszczyt należenia do waszego grona :)
W nagrodę, otrzymamy najważniejszy w tej akcji dar – radość, uśmiech i szczęście wyjątkowych Dzieciaków – naszych Dzieciaków…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz