sobota, 18 maja 2019

Łapacze snów cd.

Pada deszcz

Bardzo lubię, kiedy deszcz pada,
a ja, pośrodku tego deszczu stoję,
kropla po kropki na me ciało spada,
a ja, dalej tak stoję,
bo ja deszczu się nie boję.
Najbardziej jednak deszcz lubię,
kiedy jesteś przy mnie Ty.
Deszcz beztrosko na nosy
nam pokapuje,
a ja się tym nie przejmuję,
że on sobie tak mży,
bo w deszczu dobrze z Tobą mi.


 Za oknem deszcz, doskonały czas na szydełkowanie. Powstały dwa nowe łapacze snów w kolorze ecru i czarnym.







 A ja czekam na słoneczko......


Łapacz snów  z szydełkowym środkiem z czarnego kordonka 😊 pokochałam ich robienie, naprawdę. Czyżbym miała zdradzić szydełko i moje kochane amigurumi?

1 komentarz:

  1. Hello There. I found your blog the usage of msn. This is an extremely
    neatly written article. I will make sure to bookmark
    it and come back to read extra of your helpful information. Thanks for
    the post. I will definitely return.

    OdpowiedzUsuń