niedziela, 17 listopada 2013

Duży york, szczeniaczek i świąteczne breloczki ......

Jesteście Kochani i dziękuję Wam za to bardzo mocno.

Nawet nie wiecie, ile znaczą dla mnie Wasze komentarze i opinie 

i jak szeroki uśmiech wywołują.

Dziękuję bardzo.
 Ostatnio znowu igły do filcowania poszły w ruch.
Powstał nowy duży york. 


 Piesek jest duży wys. ok. 15 cm, dł ok 13 cm



Powstały też świąteczne breloczki, które mogą być też  dekoracją małej choinki,


oraz mały szczeniaczek <3



 
Dziękuję za odwiedziny i miłe wpisy. Fajnie, że zaglądacie do mnie.
Wraca radość z tworzenia, chęci oraz masa pomysłów, które chcę realizować.

10 komentarzy:

  1. Pieski są prześliczne,szkoda że nie umiem filcować,zrobiłabym takiego pieska dla wnuczki,byłaby zachwycona bo uwielbia psy no i ma oczywiście żywego yorka.Pozdrawiam cieplutko:)

    http://na-hali-u-hali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękności!!! Dla mnie filcowanie to czarna magia i nawet się do niej nie zabieram :) Ale miło popatrzeć na Twoje dzieła

    OdpowiedzUsuń
  3. York jak żywy. Dwa razy czytałam, czy aby dobrze zrozumiałam, że to z filcu. Szacun :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie wyglądają jak żywe jak pokazałam mamie to zdziwiła się że to nie prawdziwy piesek i że jeszcze z filcu :) pozdrawiam zuzia (9 lat) piękne ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Heya i am for the first time here. I came across this board and
    I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give
    something back and aid others like you aided me.


    Here is my page; local auto body repair Sacramento

    OdpowiedzUsuń