piątek, 13 września 2013

Piątek 13-tego

 Witam Was serdecznie,w ten chłodny dzień,zwiastujący rychłą jesień. Za oknem pochmurno i deszczowo, a u mnie ...

Radośnie.... nostalgicznie i troszkę "przesądnie".


Radośnie..... bo dziś są urodziny mojej córki Agnieszki więc specjalnie dla Niej przygotowałam niespodziankę :)

Nostalgicznie.....bo doskonale pamiętam  pojawienie się na świecie tej kruszynki i sama nie mogę nadziwić się jak szybko minął czas i teraz to już wspaniała kobieta i mama, mojego kochanego wnuczka.

"Przesądnie".....haha...bo w tym roku jej urodziny wypadają w piątek  13-tego i obchodzone są pod hasłem "odczarowania pecha", dlatego dla goście otrzymają czterolistne koniczynki w postaci breloczka wykonanego filcowania na sucho.
Oto trzy z dziesięciu


I jeszcze kartka dla Agi, która w tym roku wygląda tak:







Miłego dnia kochani życzę!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz