poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wyróżnienie

Pragnę podziękować za kolejne wyróżnienie,
które otrzymałam od  Elin




zasady zabawy: 

Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej "za dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.
Odwiedzam wiele blogów,są one wielokrotnie wyróżniane , ja wyróżnię kilka z tych na które prowadzą wspaniałe blogierki z "wielkim sercem"
 to co lubię....


Moje odpowiedzi to;
1.jak długo zajmujesz się rękodziełem...                       - od zawsze
2.ulubiona pora roku..                                                 - lato
3.ranny ptaszek czy nocny marek...                             - nocny marek
4.kawka czy herbatka...                                              - kawa
5'największe marzenie...                                              - lot samolotem
6.ulubione zwierze...                                                    - kot
7.jak lubisz spędzać wolny czas ...                                - podróże
8.co poprawia ci humor...                                             - wnuczek i czekolada
9.ulubiony zapach...                                                     - zapach świeżych truskawek
10.wymarzone miejsce na wakacje...                             - aktualnie bezludna wyspa
11.bez czego nie mógłbyś przeżyć na bezludnej wyspie...- bez książek

Moje pytania:
1. Kocham....
2. Lubię.
3. Szanuję...
4. Toleruję...
5. Nie znoszę...
6. Chciałabym...
7. Tęsknię..-za wiosną.
8. Marzę o...
9. Zaglądam...
10. Słucham..
11. Nie zapomnę o ....

To chyba już wszystko.
Zapraszam do zabawy i życzę miłego weekendu.



Moje odpowiedzi na pytania

2 komentarze:

  1. Pani Bożenko dziękuję za wyróżnienie ale nie pociągnę tego dalej bo nie bardzo lubię te łańcuszki, a bransoletki ładne pani wyszły a pisała mi pani że chciałaby takie umieć robić a już są, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Z pewnością zasłużone :)
    i
    bardzo dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń