wtorek, 5 lutego 2013

Ania

Ania Krućko i jej wielkie serce 

  Dziś będzie o kimś , kto  otworzył mi swoje serca...
Papierową wiklinę znałam tylko z internetu. Pierwsze wytworki nie napawały optymizmem i wtedy trafiłam na blog Ani.....przepiękne cuda wyrabiane z papieru.
a później wspaniałą osobę jaką jest Ania .
  Kursy proste i jasne....pokazywały jak tworzyć te cudeńka.
Dziękuję Aniu !
Kolejne kursiki .....wszyscy wokół robili różyczki z filmiku Ani.
Najpierw  poznałyśmy się na fc , a później okazało się, że  Ania poprowadzi kurs papierowej wikliny i tam miałyśmy okazję poznać się osobiście....ale miałam tremę pokazując jej swoje pierwsze prace.


Okazało się,że jest osobą tak pozytywnie zakręconą pełną cudnych pomysłów, którymi zaraża innych.
I teraz razem z Anią mogę tworzyć w Wzgórze Twórczych Serc serca .
Dziękuje Aniu , że  mogłam Cię poznać i tyle się od Ciebie  nauczyć
Dziękuję  za to serce na WOŚP, która mnie tak wzrusza.....


i za to następne złożone z 500 serduszek  na akcje charytatywne dla dzieci.













Ania Krućko to osoba o wielkim, wspaniałym sercu. ,rok temu startowała na Bloga Roku 2011 , jednak zrezygnowała dla pani-niteczka.blogspot.com/ , czyli naszej wspaniałej Jolki.
 I na koniec ....Trzymam kciuki za Anię....jak mało kto zasługuje na zwycięstwo i tytuł Bloga Roku 2012.
Życzę Ci tego kochana z całego serca.

1 komentarz: